poniedziałek, 8 lutego 2016

Pikowany Kołobrzeg...

Domowy odpoczynek tak mnie zmęczył, że postanowiłam od tego odpocząć :) W zasadzie to Małż dosyć mocno podjął temat krótkiego, weekendowego wypadu, co by w domu nie przesiedzieć kolejnych godzin, każdy w swoim kącie, niby razem ale osobno...plan nie był mocno sprecyzowany, do końca nie było wiadomo czy ruszmy w sobotę czy niedzielę i w zasadzie w którym kierunku... Piątek okazał się okazją do spotkania z dzieciatą przyjaciółką, które przeciągnęło się do sobotniego ranka, więc wyjazd przesunął się tak całkiem naturalnie na niedzielę. Sobota dała mi więc czas na przygotowanie się do wypadu, sprecyzował się nadmorski kierunek, a nauczona doświadczeniem po Noworocznym wypadzie do Świnoujścia, postanowiłam "oblec" co nieco nasze domowe zwierze żeby nie przemarzło przypadkiem podczas plażowych zabaw. Ponieważ liczę się z każdym groszem, postanowiłam że zawierzę swoim umiejętnościom i spróbuję sama stworzyć coś na wzór psiej kurteczki. Moim zdaniem wyszło wspaniale, pomimo, że w ostatecznym rozrachunku zrezygnowałam z uszytego już kapturka, który okazał się niepraktyczny, sunia wyglądała całkiem stylowo w pikowanym brązie, było jej ciepło...mam już pomysł na następny wzór tym bardziej, że wkrótce posiądę czasowo maszynę do szycia i przyszłe projekty powstaną szybciej, dokładniej i bardziej fachowo :)





Niedziela była wspaniała. Wspólna, słoneczna, trochę męcząca ale tak wspaniale odprężająca. Wybraliśmy się do Kołobrzegu, z Młodszakiem wdrapaliśmy się nawet na latarnie morską, przespacerowaliśmy się plażą w jedną i drugą stronę, pochodziliśmy po deptaku przy falochronie, "zaliczyliśmy" wszystkie obowiązkowe punkty pobytu nad morzem, czyli były gofry z bitą śmietaną, molo, łabędzie a "na rybkę" ruszyliśmy do Międzyzdrojów. To był strzał w dziesiątkę. Świeżyzna prosto od rybaka, rozgrzała nas przed powrotem do domu, a wcześniejszy Kołobrzeg pozytywnie zaskoczył słoneczną pogodą. Naprawdę było warto, pomimo tego, że dzisiaj czuję wczorajsze chodzenie w miejscu, w którym nie powinnam, to już dzisiaj planujemy kolejny weekend :)

















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz