sobota, 26 maja 2012

Kocham Cię Mamo

Tak wiele słów a jednak ciągle za mało...
Tak wiele uczuć a jednak ciągle za małe...
Tak wiele łez a wszystkie ze szczęścia...
Tak wiele zdarzeń a tak wiele przed nami...
I ręka wyciągnięta w moją stronę, zawsze...
I wzrok skierowany na mnie, zawsze...
I serce, kochające bezwarunkowo, zawsze...
Kocham Cię Mamo!

Dzisiaj znowu jestem małą dziewczynką, która z laurką w ręku wraca z przedszkola, która rozrabia i wprawia Cię w zakłopotanie, której pomysły przekraczają nawet Twoją, wydawałoby się nie przekraczalną wyobraźnię, która patrzy na Ciebie i chce być taka jak Ty. Na ten jeden wyjątkowy dzień jestem tylko dla Ciebie i dla nikogo innego. Patrzę na to zdjęcie (jedno z moich ulubionych) i widzę jak na dłoni Twą wyjątkowość, niepowtarzalność i miłość. I dopiero teraz, gdy sama jestem mamą rozumiem jak dużo znaczy, że jesteś obok, że nie oceniasz a pokazujesz drogę, że nie krytykujesz a dajesz wskazówki, że nie rozwiązujesz moich problemów ZA mnie tylko ZE mną, że matczyne serce potrafi podzielić się miłością na równe części... to wszystko tak wiele a jednocześnie tak mało, bo jak wyrazić swą wdzięczność, przywiązanie, oddanie i miłość, bo KOCHAM i kochać będę zawsze. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz